Translate

18.11.12

Vintersjarm

Si meg hva du synes!  
Tenkte bare å legge ut ett par bilder, for å vise dere 
litt vinterpynt og kanskje litt inspirasjon..






Dette er ved inngangspartiet vårt




Gamle skøyter pyntet med mørk lilla rynke bånd



Ved døren har vi ett lite vindu,
det har jeg dekorert med vinyl hjørner.



Lite med liv på bloggen min for tiden,
men dagene mine er fylt med liv :D
Kreativiteten stopper ikke ...

Om du ikke har fått med deg hva jeg og ei 
venninne, Frøydis, driver med for tiden, 
så må du ta en titt, klikk på bilde under.

...ett verksted på Facebook ???





Kort innlegg sent på kveld, godnatt og klem !!


4 kommentarer :

  1. Du har så mye inspirerende!Og er så kreativ!Kjempegøy å titte innom deg:)Ønsker deg en flott søndag!God klem;)

    SvarSlett
  2. Åh så herlige og inspirerende bilder.....og for et lekkert pyntet inngangsparti :))))
    Ønsker deg en super søndag
    KLem

    SvarSlett
  3. så fint:) godt nytt år:)

    SvarSlett
  4. Härligt! Önskar dig en god fortsättning på det nya året...
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips