Translate

10.02.13

Lyst på stilig unik dekor?

Si meg hva du synes!  
THE JUNK FACTORY




******
Helt nytt vintage stuebord for salg !!
se The Junk Factory






 ******

 Kanon stilig treskilt, håndlaget av oss i
The Junk Factory.
Dette skiltet er laget av "nye" gulvplanker .
Perfekt slitt :) Teksten er malt .









****

Herlig sidebord med malt, slitt Fransk tekst.







*****


 



*****

Perfekt for den maritime stilen!
Denne finner du ikke makan til!! Båtdelen er funnet i fjæra her på Os.
Dekorert av oss i The Junk Factory  (!!) 






Ønsker dere alle en herlig ny uke!
KLEM

2 kommentarer :

  1. Så mye kult!!:)Blir aldri lei av slike skilt!Ønsker deg en nydelig uke:)Klem klem:)

    SvarSlett
  2. Å, så mye stilige møbler og skilt.
    Jeg har lagt meg til som følger, så jeg kan titte innom flere ganger.
    Ha en fin dag.
    Klem fra meg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips