Translate

31.05.2012

Fargeskifte på huset

Ikke så mye nytt idag,  noen bilder fra inngangspartiet. 
Huset er  nymalt, vi gikk FRA hvitt til svart. :)
Fargene heter brunsvart og frostrøyk. 
Er veldig fornøyd med resultatet!




Vi har litt malingarbeid igjen, som alle sprossene...16 stk  :(
(kjenner det er litt tungt å sette igang med dem, nå som huset er ferdig, 
men de skal opp, for de gjør halve fasaden.)


Kjenner det var litt uvant å dekorere med svart bakgrunn, ble ikke helt
den vintage stilen jeg er vant med. Men dette kommer seg etterhvert.
Nye ideer kverner i bakhodet..  ;)

Om du ser gulvet, så er det betong. Vi har vært ute og sett på fliser, 
så noen i lys skifter som er 20*20cm. Tror det kan bli stilig med det svarte.
Parkeringen utenfor har vært asfaltert, men blir i disse dager byttet ut med ny.
Så noen ferdig bilder av huset er jeg ikke klar med enda, litt igjen å gjøre...




På en kveldstur med familien, plukket jeg med meg blomster. 
Elsker, elsker, elsker slike buketter med "markblomster" !!
Kunne gjerne hatt en slik som brudebukett :D

Dagene løper avgårde og helg i morgen allerede! 
Nyt dagene med sol og varme (og vind..)!












4 kommentarer :

  1. Jeg kan bekrefte at huset ditt blir knall fint. Ruslet forbi en dag og det er lekkert.

    Ønsker deg en fin helg og på håper på litt mer varme igjen

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Nydelig du har det i inngangspartiet...
    Fargen er bare lekker, så lekker at vi malte huset i samme farge i fjor ;O)
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  3. Tenker det er stilig...og sikkert litt uvant i begynnelsen :)
    klem!!

    SvarSlett
  4. Spenstig. :) Gleder meg til å se mer utfyllende bilder etterhvert. :)

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips