Translate

23.11.2011

Fyrstikk -DIY- print til deg

Hei igjen...

Nå skal jeg dele noen fine bilder med dere, som dere kan printe ut
selv og lime på fyrstikk esker.





Klikk på bilde under, lagre , juster størrelse og skriv dette ut. Jeg har brukt fotopapir, for de er
tykkere i pappen ;p og mer glans i. Hele bilde med alle seks, skal måle 15,3 X 14 cm når
du printer ut. Da passer de til fyrstikk esker som er  5 x 7 cm.




^^^^^^





Det er fortsatt mulig å melde seg på min Give Away , trekning 1. desember!



Ønsker dere alle en god Onsdag! Klem fra Gunn^

5 kommentarer :

  1. Takk for det!Har ikke printer for øyeblikket, men skulle gjort det viss jeg hadde.
    Den lykten var jo dritfin!
    Ha en forsatt fin dag, jeg koser meg hjemme og lager kalender og hører på det deilige været ute:)
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. Fantastisk!!
    Disse må jeg prøve å få til,takk for at du deler med oss!!
    Fin dag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Så snill du er som gjør forarbeidet for oss :)))
    Disse vil jeg printe ut å hive meg på fyrstikkeskebølgen :))

    Jeg er i skikkelig julemodus i dag :))
    Vinduene er vasket (3 stk) julegardiner er kommet opp og stjernene blinker som aldri før :)))
    Og selvsagt julemusikk i bakgfunnen :))

    Ha en super onsdag. Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Du er så snill som gjør det enkelt for oss :-)
    Nydelige bilder både de vi kan printe ut de du har fotografert :-)
    En fin kveld til deg

    SvarSlett
  5. Takk takk!!

    Ønsker deg en fin helg Gunn :o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips