Translate

13.05.2011

Fotoshoot i stua ! !

Det har vært høst, vinter og vår..  og nå er stuen sommerklar..  
Jeg ommøbelerer titt og ofte, det gjør meg glad med slike forandringer. Og alltid spent på når resten av familien kommer hjem, for å se om de blir fornøyd... og ikke alltid det. MEN nå er iallefall jeg fornøyd ..


Så her kommer ett bilderas....



Når jeg ser på bildene, så er det enklere å ramse opp det som er kjøpt nytt,
 enn å si hva som er arv, loppis eller bruktfunn.... Sofaen har fått sommertrekket på, har beige til vanlig.. Men så Ikea, hadde fått inn mørk grå..  hmm fin farge..


Stuebordet er vi veldig fornøyd med..  Det var samboeren som fant det på fretex. Det er to lemmer på hver side som kan draes ut. Da er det mer plass for gotter og kos i helgene..  :))
Det var såå herlig og få ut det tradisjonelle stor stuebordet, mere enn stort nok det som er nå!!









Rammen ble funnet på loppis for 5 kroner og var gusje grønn.



loppis, loppis, og enda litt til loppis...  :)



Frostet ornament i stuevinduet.
Kan fåes kjøpt av meg :) Jeg lager..
Ta en titt her

.. og ornament på Norges glasset...





Ingen stue ut TV..  her er kroken vår som aldri blir slik man vil..
Skulle allerhelst hatt et bittelite skap til hele sullamitten..








Teppe på sjeselongen har jeg sydd selv..  Har ønsket meg så veldig ett slikt blårutete teppe i mange år, så jeg har samlet på stoffer jeg ville bruke. Sydde teppe for ett par år siden.. og veldig masse brukt! Har tynn sommerdyne inni...  hmm..


Både arvestykker og hjemmelaget stige.. med sjøsand interiørbeis



Avslutte med noen gode ord....






OG GOOOD HELG!!  :-D


KLEM fra GUNN

6 kommentarer :

  1. Oi,her var det mange lekre detaljer! For en utrolig flott og personlig stue du har! Kunne skrevet et helt brev om hva jeg kiker her;) Salongbordet ditt er bare helt supert! Du har vært virkelig flink med det lappeteppet, herlig! Du er et multitalent Gunn:)

    God helg!
    Klem hanne:)

    SvarSlett
  2. God morgen :)
    Kan jeg spørre hvilket blad? -og i hvilken sammenheng?Er ikke alltid jeg får med meg alt gitt.. *ler*

    For en stue du har.. FLOTT :)

    Tusen takk for søte ord :)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder fra stua di, et koselig rom med mange vakre detaljer!
    Riktig god helg til deg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Hei hei...
    Så utrolig koselig du har det....ble sittende å se på hver eneste detalj på alle bildene..:)
    Er helt enig med deg ang TV og høytalere og div som hører til...skulle vært gjemt i et stort lintøyskap eller noe....å bare lukke dørene når TV ikke er i bruk...:)
    Ha en fin kveld..:)
    Hilsen Rosmari

    SvarSlett
  5. Hvor bor du hyggeligt :-)
    Tak for wallstickers... jeg skal have dem prøvet af, når der bliver mere ro i huset. Og så kommer der et indlæg på min blog :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann
    Datt tilfeldigvis innom bloggen din gjemmom os salg og bytte...
    Så fint du har det og så mange koselige gamle saker :o)
    Lurer på om det er du som lager wallstickers også ?? fikk noen kort nede hos loppas!
    Ble nesten litt snurt da jeg så hvor mye fint du hadde funnet på Ulven.,....trodde det var bare gamle militærsaker der og "gutteting " jeg.....

    Takk for titten og ha en fin dag videre!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips