Translate

05.01.2012

Enda en blogg til inspirasjon

Hei lesere..

Jeg kom over en herlig inspirasjons blogg her hin dagen, tenkte jeg skulle dele den med dere...

Down to Earth Style


Det er en amerikansk blog, damen bak bloggen har som jobb å selge ting hun lager, og er dekoratør. (drømmejobb med andre ord..)  :)

Det var spesielt dette bilde jeg falt for, syntes rammen rundt sengen var utrolig herlig!  Og "bildene" med Mr. og Mrs. på hver side...  nytt prosjekt..  :)



Dette bilde var også veldig artig, hjemmelaget ramme. Dette var en bryllupsgave. Har faktisk laget en slik ramme som er ganske lik... 



Mitt bilde..  Det henger over sengen vår.  Dette er min første "wallstickers", 
teksten er tusjet på hvitt bomulls stoff, og stiftet fast i rammen, som er laget av gamle panel plater.



Dette svarte gamle skapet inspirerte meg til å male skapet mitt matt svart idag. Igår kjøpte jeg Lady Pure Color, Dempet svart. Skapet fant jeg på Finn for snart ett halvt år siden, så det er på tide at det kommer i hus.


Sjekk ut siden hennes, kanskje du også finner noe som inspirerer deg! 
Klikk på det øverste bilde i innlegget.  Det finnes mange flotte blogger ute i verden også, jeg kan surfe meg helt vill i jungelen av fantastiske blogger utenfor Norge.

3 kommentarer :

  1. Ja det var en lekker blogg, la meg liksågodt til som følger. Det sorte skapet var rålekkert, gleder meg til å se ditt når det er ferdig. :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Du er så flink å dele med deg :o)
    Tusen takk, denne skal jeg sjekke ut!
    Har sendt mail til deg i dag .

    Klem fra Anne :O)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips