Translate

02.01.2012

Vel overstått jul og nyttårsfeiring!

Nå kan jeg endelig senke skuldrene, all julefeiring og nyttårsfeiring er over...


 Julen gikk bra uten de syv sorter, ingen merket at gulvet ikke var skurt, støvet fikk ligge i fred på "der ingen ser" plasser, og bare halvparten av julepynten kom opp i år...



Vi var en herlig gjeng på 12 stykker til julfeiring, og nissen kom i år også!




Med 4 ivrige barn til pakke åpningen, så gikk det ganske hett for seg. Ikke lett å bremse små ivrige sjeler..





Romjulen kunne ikke vært mer rolig, faktisk litt for rolig når jeg tenker etter..



Fikk en engel i julepresang fra minsten på 4 år.. som de hadde laget i barnehagen.  Så søt!!

Nyttårsaften begynte ikke så bra, kjente at min lunte bare ble kortere og kortere utover dagen, men jeg klarte å få en times stillhet, når pappaen gikk nyttårsbukk med barna..  Middagen og kvelden hadde vi med gode venner og jeg fikk meg endelig noen gode etterlengtede latterkuler, og fikk frigjort litt stress...


Minstemann på 4, syntes det skulle vært nyttårsaften vær dag, tror faktisk han gikk og gjemte godteposen sin i kjelleren, sikkert til magrere tider....  må ned å sjekke etterpå..  :)




Jeg tok meg en blogge ferie i julestria, måte på hva man skal få til.. Men nå er det ett nytt år med nye muligheter sier de, så da får vi se hva året har å gi og hva vi kan skape selv..



Godt Nytt År


8 kommentarer :

  1. Heisann:)
    Et riktig GODT NYTT ÅR til deg og dine kjære:)

    Ja, heldigvis kommer jula selv om de 7 slagene ikke er i boks, gulvet nyskurt og støvet ikke tørket vekk overalt... ellers hadde det ikke blitt jul hjemme hos meg:)

    Ønsker deg en flott ny uke, med masse giv og energi:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Hei Gunn!! jeg kan nesten signere hele innlegget ditt!! Jeg har aldri vært så lite klar for jul som denne gangen, hos oss ble det bakt 1!!! sort... julepynten kom opp lillejulaften, jeg som pleier å pynte 1. desember!?? Nyttårsaften ble tidenes verste så i år kan ting bare gå oppover... Kom meg aldri ned til deg for å hente leiren... stikker gjerne innom en dag snart for en prat:)
    Stuen din så nå riktig julepyntet og koselig ut, men det skal jo ikke så mye til når utgangspunktet ditt er så bra!!! Og som du sier, julen kom og gikk uansett..
    Ha en fiiin dag. Klem Monica

    SvarSlett
  3. Ønsker deg et godt nyttår Gunn!
    Takk for det gamle...og for all inspirasjon :o)
    Klem!!

    SvarSlett
  4. Godt Nytt År! :) Gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  5. Heisann og godt nytt år!
    Herlig og komme gjennom jul og nyttår og begynne på hverdagen igjen:) Man blir liksom litt mettet og, hehe:)

    Men koselig høres det ut som dere har hatt det, og det har vi og, storkoset oss ♥

    Ønsker deg fine dager i det nye året:)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Her har det vært full fart i romjulen med besøk hit og dit og lange kvelder på frøkna som vanligvis legger seg kl 19.... den rutinen gikk helt i vasken, men er nå ryddet opp i allerede, heldigvis.

    Men vil bare si at jeg er så imponert over alt du SDS'er og gleder meg til å følge deg i dette året som vi nå er inn i for å se hvilke nye ideer du kommer opp med!

    Godt nytt år til deg og dine!

    SvarSlett
  7. HERLIG innlegg :o)
    TAKK for alle koselige ord fra deg i 2011 og ikke minst all den inspirasjon du har delt.
    Nå er jeg superspent på butikk planenen dine :o)
    Gleder meg til å følge deg i 2012.

    (Skal sende deg en mail når jeg endelig får et møte med min makker snart ;o)



    Klem,klem fra Anne på landet.

    SvarSlett
  8. Godt nyttår til deg Gunn, får håpe det tar seg opp. Jeg strevde også med å finne adventsmoduset og julefølelsen i år, og det var ikke pga stress, kanskje pga for lite stress. :) Ser fram til å følge deg også i 2012.

    Klem fra Kari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips