Translate

02.12.2011

Vinnere av Give Away!

Hei igjen alle sammen... nå har jeg vært innom Random.org og trukket ut vinnere.
Hele 153 lodd, og mange nye venner har jeg fått! ;p

Det har vært noen veldig travle uker her, så jeg har dessverre ikke rukket å komme innom
alle som har kommentert på Give Away'en. Men noen har jeg vært hos, og ser det er endel
blogger jeg ikke har sett før, så jeg gleder meg til å ta runden.


Den første jeg kan glede med wallstickers er

FRA HUSET I SVINGEN
Gratulerer så masse med første premien! To ark med Julemotiver!  De blir sendt i posten så snart du mailer meg adressen ;p   Hun har en flott blogg og verdt flere besøk!


True Random Number Generator  32

De andre som ble trukket ut av random generator ble
2. Carpe Diem
3. Hilde R
4. Alt for kropp og sjel
5. Lydia

Gratulerer til dere!!  Send meg en mail ( gunn_aase ÆT yahoo.com ) med adressen deres på og ett ønske om hvilken wallstickers dere ønsker, så skal jeg prøve å fordele dem slik at dere blir fornøyd  ;)



Ønsker dere en god helg!!   Klem fra Gunn

6 kommentarer :

  1. Utrolig moro :D
    Har sendt deg mail!
    Og, jeg må nok gå til anskaffelse av et tippekort ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Og gratulerer så masse til de heldige vinnerne;)
    Takk for koselig hilsen hos meg ♥

    Ha en finfin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. JIIIIPPIIIII :)
    Jeg vant min første give Away.
    Har sendt deg mail.
    Ha en kjempefin helg :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til alle de heldige vinnerne :))
    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Stilig, lite prosjekt du viste i innlegget under. Likte veldig godt de fyrstikkeskene. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips