Translate

06.10.2011

Lett DIY -Lampeskjerm

Jeg liker raske prosjekter... 

Her er en enkel måte å fornye lampeskjermen din.




Du trenger tynt stoff, slik at lys slipper igjennom.
River de i remser, jeg hadde ca 7-8 cm i bredde.
Sydde dem sammen, slik at det ble en laaaaaaang remse.




Festet ene enden med nåler, om du har tålmodigheten så kan du jo sy fast.
Jeg festet enden på samme måte.



Så er det bare til å surre stoffet rundt, pass på å få det stramt.


Sim Sala Bim !! 



Lampefoten er arvet etter pappa, en kjær og god eiendel..
Han vant den engang for lenge siden på ett lotteri.




Noen søte sløyfer i samme stoff, er søtt :)
Lysene kjøpte jeg hos Kid, herlig farge.



Kan også legge til helt på tampen.. 
at skjenken her, er egentlig Malm ikea kommode.


MALM Kommode 6 skuffer, bjørkefiner Bredde: 160 cm Dybde: 48 cm Høyde: 78 cm

Du kan se flere bilder av den, fra soverommet vårt.
Klikk HER
Vi festet enkle planker på toppen og festet på lister rundt.
Foran er det hengt ett forheng i lin.
Enkel og fin DIY det også!! 


DAGENS MOTTO:


..og husk det! Tenk det!

Stor klem fra Gunn

15 kommentarer :

  1. Enkelt og genialt :-) Men det som innspirerte meg mest var jo lampefoten din! Det var kjempelurt! Irriterer meg nesten litt over at jeg ikke har tenkt på det. Har en gammel trompet liggende her som ingen bruker.. Fikk lyst å gjøre den om til lampe :-)

    SvarSlett
  2. Du kan!!!
    Det er helt sikkert....noe så kreativt som deg må man lete lenge etter :o)
    Stilig....og det var jammen lampefoten også :O)

    SvarSlett
  3. At du kan ja!!
    Den ble lekker;)
    Og så enkelt - me like ♥

    Klem line

    SvarSlett
  4. Ja de er sant at du kan....flink er du...kjempe flott lampe og stilig kommode.

    Ha en fim kveld

    SvarSlett
  5. Å, så fin den ble. Kjempelurt.

    Ha ei flott helg

    Klem Bente

    SvarSlett
  6. Elsker lampefoten!
    Hele lampen ble stilig med nytt stoff...og jeg som akkurat lot svigermor sende masse gamle lamper på loppemarked (...angrer...)

    Ha en fin,fin fredag=)

    Hilsen Kathrine

    SvarSlett
  7. Kjempefint tips, og så flott lampen ble! Deler denne jeg og legger ut linken til innlegget ditt fra facebooksiden til bloggen min ;)Håper det er greit?
    Ønsker deg en fin dag :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  8. Heia.
    Å supertakk for lampeskjemtips. Jeg har en slik trearmlampe som jeg skulle gjort noe med. Og ja nå skal jeg herme etter deg.
    Perfekt Motto!
    Yes we can.
    God helg
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  9. Hei, WOW - helt rått! Takk for koselig hilsen. Klem Siv

    SvarSlett
  10. Den ble kjempefin,flink er du..
    ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  11. Så utrolig genialt og enkelt. Takker så mye for tipset!

    SvarSlett
  12. Kreativt :)
    Liker enkle prosjekt eg og :D
    Trompet lampa di var tøff!
    Ønsker deg ein fin kveld :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  13. Heisann:)
    Du verden for en flott lampe og skjønne bilder:) Lampeskjermen ble jo super...ide jeg gjerne låner:)

    Ønsker deg en finfin uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  14. Så utrolig kul den ble, røff.
    Digger lampe foten, fikk selv lyst til å prøve meg på å lage en slik lampefot.
    Nina

    SvarSlett
  15. Utrolig smart idee til Lampeskjermen. Det tror jeg faktisk at jeg skal prøve meg på! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips