Translate

15.06.2012

Seaside Sanctuary - skilt



Aaahh for en herlig morgen, sol, sjøskvulp og kaffe  :)   
Idag har jeg vært i badevika og samlet mer herlig godt slitt treverk. 
Det måtte reddes før St. Hans ! 





Se på den utrolige blåfargen og ikke minst den herlige grønnfargen !!!!   Akkurat HELT perfekt slitt..



 Jeg og minstemann (Peter, 4 år) har vært på jakt i det siste, etter treverk og annet junk..  Vi storkoser oss, han tar nok litt etter meg, og løfter opp ting "denne kan vi bruke mamma!!" -"til hva da?" sier jeg  -"ett eller annet.."  .  Og slik er det, vi tar det med for sikkerhets skyld, det kan sikkert brukes til noe  :)
Ett lite minus var da ha kom løpende inn i barnehagen og ropte jublende "søppel er gratis, søppel er gratis!!"





Jeg har en del planer for plankene, og håper noe av det kan selges videre. Kan ikke ha alt dette selv..
kanskje det blir ett avlastningsbord, en krakk, hylle eller ett skilt ?
Vi får se...     :)

Ønsker dere en strååååålende helg!!!
Massevis av klemmer til dere, mine kjære blogglesere!


6 kommentarer :

  1. Kanonbra kommentar fra småen, han har skjønt det han <3 God helg til deg og familien :)

    SvarSlett
  2. Åååå, du herlig inspirerende, snille, søte Gunn!
    Det er så gøy å følge deg og alle dine ideèr:)
    Deler din begeistring for rekved!

    Og så fikk jeg klump i halsen av ordtaket under.
    DET kommer jeg til å sitere...

    TAKK for alt du deler gode du og fortsatt fin helg til deg.

    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott!!
    du vet.....skrot for noen er skatter for andre...og så herlig at sønnen din har skjønt det :)

    ha en fin kveld Gunn

    SvarSlett
  4. Herlig innlegg! Høres så hyggelig ut å gå på jakt etter "skatter" ved vannkanten. Sønnen din har jo rett "søppel er gratis", men jeg kan skjønne at det kanskje var litt småpinlig hvis det var mange andre tilstede - he, he :-)

    Ha en deilig søndag!

    Klem fra Mariann

    SvarSlett
  5. Så herlig treverk du har funnet! Og ja, grønnfargen var helt nydelig! Gleder meg til å se flere resultater!

    Ha en fortsatt FIN søndag, Gunn! :)

    Klem, Aia

    SvarSlett
  6. Drivved er bare rå lekkert.. Ønsker meg et større sted slik at jeg kan ha mye mer av det hjemme... Flott at du har funnet treverk med slitt maling, det er sjarmerende. Flott blogg, denne må jeg bare følge :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips