Translate

06.04.2011

Hei NIB damer!

.. og alle andre interiør damer .. 
(kanskje er det noen menn og?)

Endelig sendte jeg mailen og spurte om å få bli medlem, og heldigvis så tok det ikke lang tid før jeg fikk svar..

så nå er jeg NIB dame jeg og!

!! jippii !!

Ønsker velkommen til alle som titter innom og jeg blir glad for hilsninger.
Også håper jeg på mange gode beskjentskaper
og kanskje jeg kan gi deg noen gode 
ideer òg..  :D



I helgen var vi innom Kremmerhuset,
masse fint å finne der...

..noen skjønne pynte egg og en fin glasskrukke som det riktignok står Chocolate på..



Ønsker dere en god Onsdagskveld!!

KLEM fra GUNN

19 kommentarer :

  1. Velkommen i klubben.
    ( morsomt å si det, jeg har jo akkurat blitt medlem selv. ;) )
    Fine ting du har kjøpt.
    Koselig at du ville følge meg! :)

    SvarSlett
  2. Gratulere som NIB-dame! Det er klart du kunne bli det med din innspirerende blogg!

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Velokommen i det gode selskap:-)

    SvarSlett
  4. Velkommen inn i klubben ja :)
    Fine ting du har kjøpt på Kremmerhuset må jeg si. Jeg har sett at de har veldig mye fin påskepynt der om dagen.
    Ha en fin dag!
    klem Nina

    SvarSlett
  5. Gratulerer med NIB medlemskap;))
    Vekommen i klubben, hihi...

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Gratulerer med medlemskapet :)

    SvarSlett
  7. Tillykke med medlemsskabet :-)

    Jeg har modtaget din præmie igår. Tusind tusind tak. Og den flotte wallsticker med FRØKEN ANKER. Tak, den kommer op og hænge i min butik ;-)
    Er det noget du arbejder med til dagligt?

    Hav en dejlig helg
    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer og ja, velkommen i klub ben ;) Fine ting du har funnet på Kremmerhuset.. Er selv Kremmerhusavhengig. Klarer ikke å gå forbi butikken uten å "titte innom" og drasse med meg noe fint hjem ;)

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips