Translate

28.04.2011

My Laundry..

Si meg hva du synes!  

Så var påsken over, og det lille jeg hadde av påskepynt er vekke..

Håper dere hadde det fint, også er vi vel..

..klar for å ta imot sommeren !?!

Idag viser jeg noen bilder fra vaskerommet.. Tok bildene når det var NIB utfordring til oppbevaring, men kom aldri så langt til å melde meg på.. velvel..

hylle

Jeg fikk da ryddet litt i hyllene..

I de gamle kaffeglassene, har jeg vaskepulver i. Klippet til stoffbiter som jeg limte på med decoupage lim. Det blå til farget tøy og hvitt for hvitt tøy.. (seff.) :) 

mykner

Ikea flasker med tøymykner..

Kjekt med klistremerker.. :D

 

oversikt

Vel… Rommet gjør jobben.. :/

my laundry

 

Så med dette ønsker jeg dere fine dager i vårsola…

Kanskje det er sommeren vi får i år..

 

KLEM fra GUNN 

2 kommentarer :

  1. Kjempekoselig med de oppbevaringsglassene :)

    SvarSlett
  2. Så herlige detaljer på vaskerommet ditt! Likte så godt flaskene med tøymykner,superskjønne:) Gleder meg til jeg får vaskerom igjen! Nå står vaskemaskinen i en ekkel murkjeller med masse skrot, og som jeg må ut av huset for å gå inn i!
    Ha en fin kveld,og god helg!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips