Translate

04.06.2011

Skulle bare bare ..

Ja, skulle bare bare.. sitte å pusle litt på pc'en..
 og dermed ble det ingen vask idag heller..

MEN.. jeg fikk no "pimpet" vaskebøtta   : D


Kanskje jeg blir enda mer motivert til å vaske nå som bøtta har fått polkadotter..
 Tenker det vil gå som en drøm!  Vi får prøve i morra...   hehe
Jeg har laget teksten selv, med wallstickers.
Ønsker du også å "pimpe" vaskebøtta?
 så kan du få kjøpt dette artige "bøtteordet" med polkadotter for kr 39,- + frimerke :)

Det er en blogg som har "Polkadott" utfordring..


Ikke så mye av det her, unntagen litt fra Falby og vaskebøtta :D



Det var visst litt gotter igjen i skåla :D

Endelig er solen tilbake.. så vi må prøve å nyte solvarmen!

Klem fra Gunn

15 kommentarer :

  1. Dette ble en skikkelig tøff vaskebøtte....kreativt Gunn!!
    Og her nytes også sommerværet...selv om det er isvind på min terrasse :o) Men i en lun krok er deg godt!

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Kjempe flott vaskebøtte...skulle kanskje hatt en slik.
    Her er sommeren nytt i en liten krok
    En fin kveld ønskes deg

    SvarSlett
  3. KUL tekst på bøtta;))
    Jeg vil gjerne kjøpe, hihi... sender deg en mail jeg ♥

    Jeg kjenner meg sååå igjen i denne bare, bare... jaja, vasken går jo ingen vei den... desverre;))

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Stilig vaskebøtte! Den må jo hvertfall motivere bittelitt ekstra til å gjøre kjedelig husarbeid :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  5. Det er nå vel den søteste vaskebøtta jeg har sett:o)

    Får du ikke vaskelysst av den, forstår jeg ingenting,hi,hi,hi!

    Takk for titten og klem fra meg:o)

    SvarSlett
  6. Artig! Den må jo bare skape smil og glede. =D

    SvarSlett
  7. Den blev flot :-)
    En rigtig sjov og flot idé til noget ellers kedeligt.

    Hav en dejlig dag

    SvarSlett
  8. Råkul prikke-bøtte!!*smile*
    ..og kjempe stas at du hang deg på utfordringen hos meg!*smile*

    så fort det lukker for nye innlegg, begynner en avstemming inne hos meg, slik at vi sammen kan kåre det beste bidraget, og vinneren av en liten premie...med prikker på kan jeg røpe..*hihi*

    ..husk å stemme på din favoritt!
    ...og det ER lov å stemme på seg selv..*hihi*

    Flott ny uke til deg*smile*

    SvarSlett
  9. Tusen takk for den superkoselige hilsenen du har lagt igjen hos meg! Den varmet skikkelig :)

    Knalltøff pimping av vaskebøtta! Om jeg får låne bildet ditt av den, så linker jeg gjerne til den flotte bloggshoppen din på facebooksiden til bloggen min om du vil :)? Legger stadig ut alt fra shoppingtips, blogganbefalinger mm der.
    Ønsker deg en strålende dag i morgen, og håper at sola skinner på oss alle :)
    Hilsen "fjerten" ;)

    SvarSlett
  10. Takk for gode ord hos meg Gunn;)
    De var fine, kanskje jeg skal skrive de på tavlen i gangen;))

    Satt inn penger til deg i dag, men om det blir streik så kommer de vel ikke på noen dager...

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Hihi, så herlig tekst på en vaskebøtte! Håper du fikk litt vaskeinspirasjon etterhvert... =)

    SvarSlett
  12. Good Morning! You have a beautiful blog and some wonderful projects. I'm glad you stopped by my blog so I could find yours!
    Jane

    SvarSlett
  13. For en vakker og koselig blogg! Her vil jeg være med på moroa;o)
    Masse inspirerende å se på og lese!

    Ha en fin kveld!
    Heleneklem

    SvarSlett
  14. Fannt bloggen din hos Fossestua :) Og her var det masse kreativt ja:) Legg meg til som følger og skal lese mer nå!!

    Klem Anita

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips