Translate

06.09.2011

på Ramme shopping..

Som nevt tidligere så kjøpte jeg noen flotte rammer i Thailand. De ble kjøpt i siste liten før vi skulle reise hjem. Selvfølgelig når vi kom til butikken, var den stengt. Men de som jobbet i butikkene for siden av var ikke snau om å få den åpnet når vi sa vi skulle kjøpe. De var utrolig hjelpsomme, ringte og styrte på, og fant nøkkelen til slutt.

Det var heeelt utrolig mange flotte rammer, store og små. Den jeg aller mest hadde lyst på var rett og slett for stor til å ta med. Men jeg fikk iallefall en ide, om hva jeg skulle prøve å lage selv.. så vi får se..

Her er ett bilderas av noen som ble med hjem...


















Som dere ser, har jeg enda ikke byttet ut bilde-modellene i rammene, om det var noen som ble overrasket over hvor vakker jeg var..hihi

Ønsker dere en gooo uke, og tusen takk for alle som har lagt seg til som følger og kommenterer, det er så artig!  ;p  ..det gjør meg  sååå glad!


8 kommentarer :

  1. Så flotte rammer! Man kan sikkert lage noen selv også, men det er mer tiltak...

    SvarSlett
  2. Oi det var mange lekre rammer du hadde fått med deg hjem :o)
    Sånn flaks at du fikk satt folk i sving og fikk åpnet butikken slik at du fikk kjøpt rammene dine :o)
    Godt jobba :o))))

    Ønsker deg en super tirsdag

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempestilige rammer.

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Så stilige de var, gøy med noe annerledes :)
    God tirsdagskveld!

    SvarSlett
  5. Vilka läckra ramar du fick med dig hem, härliga färger i dessa, hoppas du haft en fin dag, kram VIOLA

    SvarSlett
  6. Hei.

    Så fint du ville være med på Give Away for da kom jeg over den flotte bloggen din : )

    Så mange flotte bilderammer <3
    Og den skinnfellen så virkelig god ut.

    Ønsker deg og dine en flott onsdag.
    Klemmer fra Karina

    SvarSlett
  7. Såå fine de var!For jeg herme?
    Hvor fant du de?
    KLem Linn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips